Lei inaudibles / Les inaudibles
20,00€
Leis Inaudibles es lo tresen títol publicat per l’artista plastician Daidier Mir que, sensa relambi liga la lenga-cultura occitana a son òbra. Lo bilingüisme es per èu una aisina, tant coma la gravadura o la fotografia. En ligam amb aquest obratge, a realizat un metratge-lòng
documentari eponima onte dona la paraula ais actors d’aqueu projècte.
Lei retrachs video son en linha sus lo site dau C.I.R.D.O.C :
https://occitanica.eu/items/show/58977
Les Inaudibles est le troisième titre publié par l’artiste plasticien Didier Mir qui tente sans relâche de lier son œuvre à la langue-culture occitane. Le bilinguisme est pour lui un outil, tout comme la gravure ou la photographie. En lien avec cet ouvrage, il a réalisé un long-métrage documentaire éponyme où il donne la parole aux acteurs de ce projet.
Les portraits vidéo sont en ligne sur le site du C.I.R.D.O.C :
https://occitanica.eu/items/show/58977
Lo 7 de junh de 1974, l’armada francesa vueja lo vilatge de Bròve (Var) de seis abitants. Leis Inaudibles es un obratge caleïdoscopic que multiplica lei ponchs de vista e lei biais de dire aquela istòria.
L’autor sortís de son experiéncia pròpria e se’n va au rescòntre deis estajants expropriats e deis artistas qu’assagèron de s’opausar au projècte. Aicí l’intime exprimís l’universau, lo passat se conjuga au present e au futur.
Le 7 juin 1974, l’armée française vide le village de Brovès (Var) de ses habitants. Les Inaudibles est un ouvrage kaléidoscopique qui multiplie les points de vue et les modes d’expression pour dire cette histoire.
L’auteur sort de son expérience propre et part à la rencontre des habitants expropriés et des artistes qui ont tenté de s’opposer au projet. Ici, l’intime exprime l’universel, le passé se conjugue au présent et au futur.